jueves, 28 de abril de 2011

A TOTS ELS AFECTATS: US CONVOQUEM EL DIA 2 DE MAIG A L'ASSOCIACIÓ A LES 19h.

Bon dia famílies.
Com ja sabeu, el proper dilluns dia 2 de maig es fan públiques les assignacions definitives d'escola per als vostres fills/es.
Suposem que alguns de vosaltres no estareu d'acord amb l'assignació que us toqui, i és per això que us convoquem el mateix dia 2 a l'Associació per a explicar-vos les opcions que teniu per recórrer aquesta assignació. En aquesta reunió, si no ho heu fet ja, us demanem que porteu una còpia del vostre full de preinscripció, així com una còpia de la carta del consorci on us comunicaven les escoles dins de la vostra zona de proximitat.
Us explicarem què cal fer, tant en el període de reclamacions a la Farinera del Clot, com posteriorment.

Hem d'anar tots a una.

Us hi esperem.

20 comentarios:

  1. Hola Bon dia,

    He llegit a la pàgina del consorci que la subcomissió del districte de Sant Andreu i Sant Martí estaran a Can Felipa (c/Pallars 277) enlloc de a la Farinera del Clot. Sisplau ens ho podrieu confirmar?
    gràcies i salutacions,

    ResponderEliminar
  2. És molt possible que així sigui.
    Us comfirmarem les informacions el proper dilluns.

    ResponderEliminar
  3. A nosaltres també ens han dit al CEIP Eulàlia Bota (on no hem entrat) que havíem d'anar a Can Felipa. D'altra banda, tinc una consulta: nosaltres hem entrat en tercera opció però no ens agrada l'escola. Tenim dret a reclamació? O si era una escola que havíem posat, no podem reclamar?

    Gràcies!!

    ResponderEliminar
  4. És complicat reclamar doncs aquesta escola era una de les vostres preferències... no es aconsellable omplir el full de preinscripció amb opcions que no t'interessen, encara que només sigui per completar totes les opcions.

    ResponderEliminar
  5. Benvolguts,
    Em serà impossible assistir a la reunió amb vosaltres aquesta tarda. Demà aniré a la Comissió a Can Felipa per reclamar l'assignació que m'han donat.
    M'han assignat una escola del districte -08027- però que està molt lluny del meu domicili ( situada entre congrès i maragall). Òbviament no és cap de les meves opcions, que eren totes escoles concertades de la meva zona d'influència.
    Matricular la meva filla en aquesta escola em suposa un esforç logístic i econòmic important.
    És argumet suficient per demanar canvi d'assignació a una escola concertada del barri, o una ampliació de rati a l'escola que jo volia?

    Gràcies i salutacions cordials,

    ResponderEliminar
  6. Si l'escola assignada es fora de la teva àrea de proximitat l'argument es suficient, però tingues en compte que no es pot exigir una ampliació de rati en cap cas, ja que això es competència exclusiva del Consorci.
    Molta sort en la teva reclamació.

    ResponderEliminar
  7. Reclamació posada! Per desgràcia no hi havia places lliures ni al barri de Sant Andreu ni en els barris colindants que no fossin les 2 que ja sabem que tenien vacants: Pegaso i Sant Pere Nolasc. En el meu cas concret, per desconeixement no vaig sol·licitar una de les places per necessitats educatives especials que reserven i avui em confirmen els de la subcomissió que hagués tingut dret a aquella plaça...
    Ara només tinc dret a reclamar i a intentar que facin un increment de la ràtio. La lluita serà dura i llarga! Gràcies associació pel suport i perquè sou els únics que heu parlat clar des del començament i gràcies a la Sandra que avui estava a Can Felipa ajudant-nos a tots.
    Salutacions!

    ResponderEliminar
  8. Quin problema tenen les escoles Pegaso i Sant Pere Nolasc?
    Tenim massa prejudicis i realment no ens adonem que no és tot el que s'explica.
    Famílies us convidem a que conegueu aquestes escoles. Us sorprendria saber tot el que es fa en elles i el nivell educatiu real que tenen.

    ResponderEliminar
  9. Entonces una buena opción seria invitar a la asociación a alguien del AMPA o de la dirección de la Pegaso y Sant Pere Nolasc, para aclarar dudas sobre sus escuelas.

    ResponderEliminar
  10. Els dubtes sobre les escoles, si existeixen, s'han d'esvaïr durant les jornades de portes obertes que ofereixen els centres. Les escoles que citeu tenen un nivell excel.lent, com la resta d'escoles públiques del barri de Sant Andreu.
    No creiem que l'Associació sigui un marc adequat per a aquesta mena d'activitats... L'el.lecció d'escola és un tema molt personal, i us convidem a que si teniu dubtes sobre l'organització d'algun centre un adreçeu directament a la direcció del mateix on, de ben segur, us aclariran els dubtes que els hi plantegeu molt amablement. No us deixeu endur a priori per rumors i intenteu veure la situació real objectivament. Sabem que segons quines escoles suporten una estigmatització que en l'actualitat no té cap motiu d'existir, ja que aquests Centres han fet una molt bona feina aquests últims anys.

    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  11. No es tracta de prejudicis, es tracta de respectar la opció d'educació que vulguis pel teu fill. Jo personalment he visitat escoles públiques i privades i vaig descartar en el seu día l'escola Pegaso per no oferir el tipus d'educació que vull per la meva filla (confessional). Això és algo molt personal de cada família i crec que s'ha de respectar més que anomenar-ho prejudici.

    ResponderEliminar
  12. No crec que la intenció d'aquest blog sigui polemitzar sobre aquests temes. La decisió personal de cadascú és inqüestionable.
    De tota manera ja sabeu que la nostra postura és la defensa de l'escola pública de qualitat, adjectiu que creiem que en el barri de Sant Andreu és aplicable a tots els centres públics existents.

    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  13. Jo no he entrat a l'Eulàlia Bota (1ª opció) però em quedo al barri, al Sant Pere Nolasc. Però començo a estar cansada dels rumors i prejudicis sobre aquesta escola. A les portes obertes em va semblar un bon centre (vell però amb totes les instal.lacions necessàries) i amb bons professionals. Espero estar contenta tot i els comentaris de gent que, opina d'oïdes, ja que no ha anat mai a aquesta l'escola. Almenys des de l'AMPA faré tot el que calgui.

    Salutacions

    ResponderEliminar
  14. Bon dia,

    Doncs nosaltres estem en el mateix cas. No hem entrat a l'Eulàlia i ens quedem al Sant Pere. No tinc cap referència de l'escola, tant sols la bona impressió que em van fer les instal·lacions durant la visita de portes obertes.
    Per aquest motiu, primer, no penso donar corda als prejudicis que arrossega l'escola des del segle XX. I segon penso aportar el meu esforç des de l'AMPA perquè el centre esdevingui un espai d'aprenentatge i coneixement per a tota la mainada.

    Salutacions i fins el setembre!

    ResponderEliminar
  15. M'agradaria saber si ja està el tema tancat i el meu fill ha d'anar a una escola que ni vaig demanar ni vull o si hi ha encara alguna cosa que es pugui fer. I seria interessant saber si algun escola ha obert ràtio per que llavors ja el plantejament cap al consell escolar és directament una denúncia per discriminació cap a la meva fill ja que si obren ràtio entenc que ha de ser per a tots els nens afectats. Gràcies.

    ResponderEliminar
  16. Ara per ara no tenim aquesta informació, però de tota manera ja sabeu que l'intenció del consorci era la de no ampliar rati en cap cas.

    ResponderEliminar
  17. Bueno supongo que se acabo el tema aquí, parece que tanto moverse no sirve para nada, desde luego mi decepción es tremenda mi hijo ira a un colegio que no quiero que vaya, lejos de casa, con mala fama y yo no puedo hacer nada. De veras estoy chafadisimo. Supongo que desde la comissió ya no hay nada mas. En fin suerte a todos.

    ResponderEliminar
  18. Estimat anònim.
    Et recomano que ens enviïs un correu a escolaxtots@ono.com explicant-nos els detalls del teu cas per a poder analitzar l'estat de la inscripció i les possibles alternatives que tinguis.

    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  19. L'única solució que veig jo és que si obren ràtio en alguna escola i presentar una denúncia per discriminació i fer-ho de forma conjunta tots els pares afectats a veure com fan des del consell escolar, però per a això el primer és saber si alguna escola del barri ha obert ràtio, hi ha alguna manera de saber-ho?

    ResponderEliminar
  20. Mai ha sigut intenció de l'Associació el fer servir les ampliacions de rati ni les linees addicionals com a solució als problemes d'escolarització. La lluita va encaminada a que la oferta de places sigui suficient ja abans del procés de preinscripció demanant la construcció de noves escoles públiques, escoles bressol e instituts.

    Una abraçada.

    ResponderEliminar